الأحد، 22 فبراير 2009

HAPPY PIRTHDAY TO ME



بسم الله الرحمن الرحيم

الاول كده بمسي علي كل اصحابي وحبابيي

دي اول حاجه اكتبها في البلوج علشان يبقي عيد ميلاده معايا ايوه هخليله عيد ميلاد علشان مايزعلش اشمعني هو يعني

انا مبسوطه النهارده علشان خلاص بقي عندي 20 سنه وانا حاسه بقي ان 20 سنه دي حاجه كبيره خلاص عديت مرحله الطفوله مع اني اشك في نفسي اني عديتها اصلي بحس نفسي عيله دايما او يمكن بحب احس اني عيله :D

ومبسوطه اكتر بقي علشان لقيت حواليه اصحاب كتيييييير ربنا يخليهم ليه دايما يارب

أولهم بقي بوبا حبييب هارتي اللي مهيصاني من امبارح ومحسساني اني كبرت ربنا يخليهالي يارب وثانكس علي الفلاشايه الحلوه اللي عملتهالي وثانكس لتشي علشان اختارلك ا لاغنيه الحلوه ,بوبا سبقتني وعدت العشرين قبلي وانا كنت معاها ندله اخر حاجه ونمت وسيبتها يوميها وهي قعدت ترنلي علشان تصحيني وانا ابدا النوم سلطان بقي بس هي قمر وسامحتني وهعوضهلها في عيد ميلادها ال 100 بإذن الله.
بجد بشكر كووووووووووول اصحابي ويارب دايما حواليا وربنا يسعدهم ويحققلهم كل اللي بيتمنوه.




هناك 16 تعليقًا:

  1. كل سنة وانتى طيبة يا دوووووو

    واهلا بيكى فى نادى العشرين

    الناس الكبيرة اللى زينا

    ههههههههههههههههههههههههه

    عقبال 100000000000000 سنة ان شاء الله

    وتكون كلها سعادة وخير عليكى يا جميل

    تحياتى

    ميشووووووووو

    ردحذف
  2. اول تعليق فى اول موضوع فى البلوج

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  3. ايه ده
    عيد ميلاد بحق وحقاني
    وطافيه النور وكده
    طويب
    اطفي الشمع انا بقى
    هووووووووووووووووووووف
    كل سنة وانت معاية يا قلبي
    :)

    ردحذف
  4. kol sana 9 enty tayba ya gamil 9 32bal 100 sana 3shan nb2a wa23eeeeeeen :D

    ردحذف
  5. كل سنه وانت بالصحه والسلامه ياميشووووو
    منورني ياجميل وثانكس علي اول كل سنه وانتي طيبه واول تعليق في اول موضوع هههههههههههه
    وربنا يخليك ياجميل

    ردحذف
  6. بوبا حبيب هارتي ربنا يخليك ليا ودايما معايا
    لازم نظبط المسائل للمدعوين :D
    وهنبقي نطفي الشمع بجد بس بعدين مش قدام الناس

    ردحذف
  7. احمد باشا وانت طيب ياجميل وعقبالك لما تتم العشرين وتنضم لينا وعلي فكره هي دي الواقعيه اللي انا عاوزاها
    100 وواقعيه ال واقعيه ال

    ردحذف
  8. كل سنة والدنيا بين اديكى والضحكة ما تفارق عنيكى يوم ميلاد سعيد عليا وعليكى
    سمسم

    ردحذف
  9. سمسم باشا ثانكس ياجميل وكل سنه وانت في سعاده وهناوتحقق كل اللي بتتمناه

    ردحذف
  10. الف مبروك وكل سنه وانتى طيبه وبالصحه وبالسلامه وبمناسبة افتتاح السيبر وعيد ميلادك اول كيبورد وموس تيجى تاخديه منى ببلاش يا سيتى ... يلا انشاله ما حد كسب

    ردحذف
  11. وانت طيب يامحمد وبعدين الف مبروك ليك انت علشان السيبر ,وان شاله ماكسبت عادي يعني هو سيبري وبعدين انت هتكسب أأأأد كده والبليه هتمشي معاك :D ماجتش علي دول يعني ومسيري هاجي اخدهم بردو مش عاوزاك تقلق جهز الغدا بس اهم حاجه.

    ردحذف
  12. happy birth day .wish u 1000000 year full of love and success.
    ahmed fouad
    one of your Closed friends.
    FCIS AIN SHAMS UNI.
    THIRD YEAR.

    ردحذف
  13. thanx ya a7md w enta tayeb ya gamel
    mnwrny walahy nrdhalk fe 3ed meladak m3 enak gay b2edak fadya bs ha2ol eah :D :D

    ردحذف
  14. :(

    انا محضرتش عيد الميلاد ده

    :(

    والله اول مرة اشوفه بقي

    :(

    معلش يا دوعه والله انا مكنتش بخش ساعتها خوولص

    يالا كل بلوج وانتى طيبة
    ومبروك العيد ميلاد
    ههههههههههههههههههههههههههههههه

    اعكسي هاا

    المهم متكونيش زعلانة بس
    عشان هاكل حاجة حلوة بردو
    حتى لو زعلانة :-p

    مش عارف اقولك ايه هو عيد ميلادك عدى اه

    بس كل يوم وانتى طيبة
    كل يوم ودوعه معانا :)

    ردحذف
  15. وانت طيب ياعم احمد هو انا مكتش طايقاك اصلا بس يالا عفونا عنك عشان مكتش بتدخل
    وهسامحك اكتر لو جيبت انت الحاجه الحلوه وجيت
    وهسامحك علشان البؤين اللي في الاخر دول بردو ثانكس ياجميل وعقبالك لما تتم العشرين :P

    ردحذف
  16. مكنتيش طايقانى اصلااااا
    ليييييه
    هو انا عملت ايه؟؟


    على فكرة كل دى حركات عشان تهربي من الحاجة الحلوة
    بس هتجيبيها بردو
    :-p

    ردحذف