الأحد، 26 أبريل 2009

هتعمل ايه ؟؟؟


هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت
ولقيت اقرب ماليك في الدنيا مش حواليك

هناك 12 تعليقًا:

  1. لا يا دوعة مش هعمل
    بسي ساعتها هيحصل لي
    او بمعنى اصح مش هبقى هنا
    :(

    ردحذف
  2. بعيد الشر عنك ياحبي
    ربنا مايجيب حاجه وحشه

    ردحذف
  3. ممممممممم
    مش هاعمل حاجة هيكون اكتئاب تمام ومستمر :(

    ردحذف
  4. ساره باشا منوره ياجميل
    ربنا يبعد عنك الاكتئاب
    هو موقف صعب اوي انا عن نفسي مش عارف ممكن يحصلي ايه

    ردحذف
  5. اكيد هحس انى وحيد فى الدنيا

    حاله من الاكتئاب المستمر الى ما قدر الله

    واكيد فى الاول وفى الاخر قدر ربنا يا دوعه

    وان شاء الله مش هيحصل يا دوعه الموقف دة

    ردحذف
  6. ان شاء الله مايحصلش ياأحمد
    منورني ياجميل

    ردحذف
  7. نصيبي
    واللهم لا اعتراض

    ردحذف
  8. prince of romance
    منوراني ياقمر,بعيد الشر عنك

    mo7mad sala7 3rafa
    منور يابشمهندس ,اكيد مفيش اعتراض
    بس احساسك لما تفقد حد عزيز عليك او حد كنت تعرفه حتي لو معرفه عابره مش قريب منك اوي

    ردحذف
  9. احاول ااقلم نفسي على كده

    ومفيش حد مخلد

    كلنا لها :D

    ردحذف
  10. طبعا هو نصيب وكل حاجة
    بس احساس صعب جدا ... ده ممكن يعمل لصاحبه صدمة عصبية بجد
    يالا ربنا يبعد عنن الحاجات دى

    ردحذف
  11. a7mad sala7
    أحمد باشا منور والله ,ممكن رأيك صح علشان الدنيا لازم تمشي بس يمكن هاخد وقت علي ما أقلم نفسي علي كده

    eslam saad
    منور يااسلام وربنا يبعد عننا الحاجات الوحشه

    ردحذف